Ako nakupovať

Výber tovaru

Prostredníctvom stránky www.naturzon.sk môžete komfortným, pohodlným a moderným spôsobom nakupovať viac ako 2000 produktov. Tie si môžete prehľadne vyberať v jednotlivých kategóriách, alebo môžete využiť vyhľadávacieho pomocníka. Tam stačí zadať názov produktu alebo tému, ktorú hľadáte a zobrazí vám čo najpresnejšie výsledky.

 

Produkt si vložíte do košíka stlačením tlačidla "Pridať do košíka". Následne sa Vám zobrazí hláška, že bol produkt pridaný do košíka. V nákupe môžete pokračovať alebo môžete prejsť do nákupného košíka a to buď prostredníctvom hlášky alebo v pravo hore cez ikonu košíka.

 

Nákupný košík


V nákupnom košíku uvidíte celý zoznam vami vybraných produktov a ich množstvo. Tu môžete produkty odobrat, upraviť ich množstvá alebo vybrať si z ponuky súvisiacich produktov.
Následne stlačte tlačidlo "Pokračovať v objednávke".

Zľavové kupóny
V nákupnom košíku môžete využiť zľavový kupón alebo zľavový kód. Stačí ho zadať do polička zľavové kupóny a potvrdiť tlačidlom pridať. Zľava vám bude automaticky odpočítaná.

 

Pokladňa
Proces objednávky v pokladni sa skladá z týchto 3 krokov.

1. Krok - Spôsob dopravy a platby
V prvom kroku si vyberte spôsob dopravy a spôsob platby. K dispozícii nájdete nasledujúce možnosti:

A. Spôsoby dopravy:

  • Zásielkovňa - na pobočku: 2,99€
  • GLS: 3,99€

B. Spôsoby platby:

  • Dobierka: 1,49€
  • Kartou: 0€ 

 

Po vyplnení spôsobov dopravy a platby kliknite na tlačidlo pokračovať. Viac o spôsoboch dopravy a platby a ich cenách nájdete tu: https://naturzon.sk/doprava-a-platba/

 

2. Krok - Osobné údaje
V druhom kroku vyplňte vaše fakturačné údaje a údaje potrebné pre doručenie objednávky. Pri vypĺňaní dbajte na správnosť a kompletnosť povinných údajov. Ak niektorý z povinných údajov chýba objednávku nemožno odoslať. Na túto skutočnosť vás upozorní hláška - vyplňte toto pole alebo hláška upravte toto pole.

Účet (registrácia) - táto možnosť nie je povinná pre Váš nákup. Nakupovať môžete aj bez registrácie. Registrácia však má mnoho výhod. V eshope po prihlásení do účtu vidíte stav vašej objednávky, ako aj históriu objednávok. Po registrácii môžete získavať rôzne zľavové kupóny, akcie, výpredajové ponuky alebo sa môžete zapojiť do vernostného systému. Ak nemáte vytvorené konto registrovať si ho môžete tu: https://naturzon.sk/registracia/

Objednávku dokončíte po stlačení tlačidla "dokončiť objednávku".

3. Krok - Informácie o dokončení objednávky
Po dokončení objednávky sa Vám zobrazia rekapitulácia objednávky. Tiež vám príde potvrdenie na email, ktorý ste zadali. Pokiaľ Vám potvrdenie neprišlo, pravdepodobne bol zle zadaný email. Nie ste si istí, v akom stave je vaša objednávka alebo vám neprišiel potvrdzovací email? Obráťte sa na nás kedykoľvek prostredníctvom emailu: info@naturzon.sk alebo na telefónnom čísle: +421 949 722 759

 

Expedícia objednávky
Vašu objednávku expedujeme v čo najkratšom možnom čase, spravidla nasledujúci pracovný deň. Následne Vám bude doručená podľa spôsobu doručenia, ktorý ste si zvolili v objednávke.

 

Reklamácia tovaru
Tu dostane presný návod, ako postupovať v prípade reklamácie či vrátenia tovaru. Viac o reklamácii sa dozviete tu: https://www.naturzon.sk/reklamacia-a-vratenie/ 

Kompletné znenie obchodných podmienok nájdete tu: https://naturzon.sk/obchodne-podmienky/

V prípade potreby nás môžete kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom mailu na info@naturzon.sk  alebo na telefónnom čísle: +421 949 722 759